Quicksand je sodelovalna družabna igra, ki se odvija v realnem času. V njej poskušate prepeljati vse peščene ure po poti, ne da bi vam potekel čas.
Za začetek igre izberete enega izmed več kot 20 scenarijev, nato položite ploščice v določeno zaporedje in nanje postavite peščene ure – te imajo različno količino peska. Ploščice so označene z različnimi barvami (oranžna, rumena, siva) in oblikami (kvadrat, krog, polmesec). Vsak igralec začne s tremi kartami, ki prikazujejo eno od treh barv, eno od treh oblik ali peščeno uro.
Ko se igra začne, igralci izmenično igrajo karte, s katerimi premikajo peščene ure in pazijo, da v nobeni ne poteče čas.
Ko odigrate karto z barvo ali obliko, obrnete vse peščene ure, ki so trenutno na ploščici te barve/oblike in jih premaknete za eno mesto naprej. Ko odigrate karto s peščeno uro, obrnete eno peščeno uro in jo premaknete naprej.
Če se peščena ura izteče, jo obrnete in postavite poleg zobnika, na katerem je stala. Če nekdo odigra karto s peščeno uro, lahko to uro vrne v igro tako, da jo obrne in ponovno postavi na zobnik — a le, če je ta ploščica prazna. Če se ista ura ponovno izteče, izgubite igro.
Ko peščena ura doseže zadnje prosto mesto na poti, bodo odigrane karte, ki ustrezajo barvi/obliki tega zobnika, obrnile uro — in če se izteče, izgubite igro. Če pa peščene ure zapolnijo zadnje zobnike na poti, ne da bi se iztekle, ste zmagali!