Sonce je vzšlo nizko nad horizontom starih dežel. Tam, kjer je še včeraj šepetala praznina puščavskega vetra, bo danes grmela moč tisočerih rok ponosnega ljudstva in jutri se bo pod vedrim nebom tu bohotil odtis mogočnega vladarja, vrezan za tisočero let. Popelji nas, veliki vodja, do končne zmage nad našimi največjimi rivali!
Kako se igra?
7 Wonders: Duel je igra za dva igralca, ki temelji na izjemno popularni igri 7 Wonders. V njej skozi tri zgodovinska obdobja razvijate svojo civilizacijo in sicer tako, da pridobivate surovine, razvijate vojaško moč, napredujete v znanosti ter gradite svetovna čudesa. Duel ima zelo podobno mehaniko kot 7 Wonders in vsi, ki ste jo že kdaj igrali, se boste v Duel počutili kot doma.
Vseeno pa obstaja nekaj pomembnih razlik. Izbira kartic poteka iz nabora kart, ki so postavljene na mizo v več prekrivajočih se nivojih – nekatere vrste so odprte, druga pa zaprte. Zato je igranje podobno šahovskemu dvoboju, v kateremu nasprotniku nočete omogočiti prevelike izbire in z mize vzeti kartice, ki bo odprla dve novi. Druga novost je, da vsak igralec na začetku dobi štiri čudesa, ki mu nudijo bonuse, ko so zgrajena, a hkrati je v igri lahko zgrajenih le 7 čudes. Zadnja pomembna sprememba pa je, da na koncu igre zmaga igralec z najvišjim številom točk, a hkrati obstajata tudi dve možnosti takojšnje zmage. To se zgodi, če igralec zgradi 6 različnih znanstvenih dosežkov ali pa če močno prehiti nasprotnika z vojaško močjo.
V čem je čar?
Ker je načinov zmage več, boste morali ves čas iskati ravnotežje med različnimi področji delovanja svoje civilizacije, posebej pozorni boste na znanstveni napredek in vojaško moč. Če vam nasprotnik preveč pobegne na kateremkoli od teh dveh področij, vam bo trda predla!
Komu je namenjena?
7 Wonders: Duel je igra za dva igralca , ki ima preprosta pravila, dovolj strateške globine, poleg tega pa ni le abstraktna »igra številk in barv«, temveč je tematsko privlačna.
Zakaj jo imamo tako radi?
Igra poteka v zelo hitrem ritmu, v katerem morate biti zelo pozorni na poteze nasprotnika in se ves čas prilagajati njegovim/njenim odločitvam, sploh zaradi sistema izbiranja kartic, ki so v vsakem zgodovinskem obdobju razporejene v nekoliko drugačnem vzorcu.
GremoŠeEno* kriterij:
7 Wonders: Duel po strateški plati spominja na večje igre, ki ponavadi trajajo vsaj uro in 15 minut, Duel pa traja okrog 30 minut. Velika prednost je sistem točkovanja, zaradi katerega lahko sami prilagajate, koliko iger zapored boste odigrali.
* GremoŠeEno je poseben kriterij, s katerim označujemo lastnost igre, da v solznih očeh poražencev po koncu štetja točk prebudi upanje in zanos, ki svoj crescendo doživi v glasnem kriku: “Gremo še eno!”