Ed & Wolf

Edov in Volkec nekega dne po naključju izumita čarobni napoj, ki rastline spremeni v bitja, ki se lahko premikajo in govorijo. Vsako noč se Ed in Volkec izmuzneta na prosto in iščeta elemente, ki ohranjajo rastline pri življenju. A noč je kratka in skrite kotičke je mogoče odkrivati le postopoma. Poiščite vse, kar rastline potrebujejo in se vrnite v Edovo sobo, preden bo prepozno.

44,00 

Število igralcev

2

Čas igranja

30 min

Priporočena starost

9 +

Pravila

Slovenska

BoardGameGeek
Šifra: MAEDWOL Kategorija: Oznaki: ,

Edov edini prijatelj je Volkec, s katerim se samotni dnevi vedno prelevijo v pustolovščino. Nekega dne po naključju izumita čarobni napoj, ki rastline spremeni v bitja, ki se lahko premikajo in govorijo. Ed in Volkec kmalu ugotovita, da njuni prikupni in zabavni rastlinski prijatelji potrebujejo prav posebne elemente, ki jih ohranjajo pri življenju: tekočo svetlobo, ognjeno vodo, zemeljsko temo in kamen življenja. Vsako noč se Ed in Volkec izmuzneta na prosto in nabirata te elemente. A noč je kratka in skrite kotičke je mogoče odkrivati le postopoma, enega za drugim. Pomagajte jima pri nočnem iskanju: poiščite vse, kar rastline potrebujejo in se vrnite v Edovo sobo, preden bo prepozno…

Tip igre

Tekmovalna družabna igra, za 2 igralca od devetega leta naprej. Trajanje igre: približno 40 minut.

Cilj igre

Igralca morata pridobiti čim več kartic z rastlinami in priti do Edove sobe, preden jima zmanjka časovnih kartic.

Kako poteka igra?

Igralca se dogovorita, kdo bo začel igro. Vsak igralec se, ko pride na vrsto, odloči, ali bo (a) izvedel dejanje ALI (b) kupil predmet.

a. Ta dejanja je treba opraviti v naslednjem vrstnem redu:

    1. Položi ploščico (z vrha kupčka, v katerem so kartice za hišo in vrt). (neobvezno)
    2. Premakni figurico svojega lika.
    3. Pridobi kristalček.
    4. Vzemi vrhnjo časovno kartico s svojega kupčka in sledi navodilom, ki so zapisana na njej.

b.      Če bi igralec raje kupil predmet, ne more izvesti nobenega od gornjih dejanj.

  1. Polaganje ploščice – odkritje novega kotička

To dejanje ni obvezno. Ko igralec pride na vrsto, se odloči, ali želi položiti novo ploščico ali ne. Če jo želi položiti, izbere vrhnjo ploščico s kupčka in jo položi skladno z naslednjimi navodili:

  • Naenkrat je dovoljeno položiti le eno ploščico, ki je med igro ni več mogoče premakniti.
  • Novo ploščico je treba položiti ob ploščico, na kateri stoji figurica z likom.
  • Ploščice za hišo morajo sestavljati hišo še pred koncem igre. Med posameznimi sobami ne sme biti praznih predelov ali ploščic za vrt.
  1. Premikanje lastne figurice
    • Če igralec sklene položiti novo ploščico, sme svojo figurico premakniti izključno na to ploščico. Če ne želi položiti nove ploščice, svojo figurico položi na katerokoli sosednjo ploščico. V obeh primerih mora obvezno premakniti svojo figurico.
    • Figurici z likoma je dovoljeno premikati vodoravno ali navpično, NE pa tudi diagonalno.
    • Figurici lahko naenkrat naredita le en korak.
    • Če so na igralčevi poti ovire (žive meje, zaprta vrata, trnje), se lahko še vedno premakne, vendar ga to stane dodatnih časovnih kartic. Če je ovira na ploščici, ki jo igralec zapušča (v smeri, v katero se želi premakniti), premik igralca stane dodatno časovno kartico. Če je ovira tudi na ploščici, na katero se želi premakniti (torej sta na njegovi poti kar dve oviri), ga premik stane dve dodatni časovni kartici, ki ju mora odložiti na kupček z odloženimi karticami, ne da bi pri tem pogledal, kaj ti kartici prikazujeta. Prav tako tudi ne upošteva navodil na teh dveh karticah.
    • Igralec figurice ne more premikati skozi stene in kamnite ograje.
  2. Pridobivanje kristalčkov:
    • Ko igralec premakne svojo figurico na ploščico, iz banke vzame kristalček, prikazan v kotu ploščice, in ga doda v svojo zbirko. (Rumen: tekoča svetloba; zelen: kristalček življenja; moder: ognjena voda; črn: zemeljska tema.)
  3. Časovne kartice:
    • Igralec naj vzame eno časovno kartico s svojega kupčka, sledi navodilom na njej in jo nato položi na kupček z odloženimi karticami.
    • Kartice niso namenjene le pustolovščinam, temveč tudi prikazujejo minevanje časa. Če igralcu zmanjka časovnih kartic, se zanj igra konča. Od tega trenutka naprej lahko dejanja izvaja le drugi igralec. Igralec, za katerega se je igra končala, pa mora počakati, da tudi soigralcu zmanjka časovnih kartic. Igralca naj svoje časovne kartice uporabljata preudarno, saj morajo biti položene vse kartice za vrt in za hišo, preden obema zmanjka časovnih kartic oz. oba izgubita igro.

Te kartice lahko hranita za pozneje: Ko jih uporabita, jih odložita na kupček z odloženimi karticami.

  • Zelo uspešen eksperiment: Ta kartica je jolly joker, igralca jo lahko uporabita namesto kateregakoli od manjkajočih kristalčkov ali predmetov, prikazanih na kartici za rastline. Ena kartica je enakovredna eni sestavini.
  • Duhica Berta: Igralec lahko svojo figurico premakne na poljubno ploščico.

Te kartice je treba uporabiti takoj: Igralec mora slediti navodilom in jih odložiti na kupček z odloženimi karticami.

  • Uspešen eksperiment: Igralec pridobi kristalček, prikazan na kartici.
  • Podvojitev: Igralec pridobi še en kristalček s ploščice, na kateri stoji njegova figurica.
  • Menjava barve: Igralec lahko enega (ali dva) izmed svojih kristalčkov zamenja za tistega/tista, ki ga/ju potrebuje.
  • Pohiti, mali!: Igralec naredi dva dodatna koraka. To dejanje ga ne stane časovnih kartic, četudi igralec prečka ovire.
  • Luknja: Igralec da eno časovno kartico na kupček z odloženimi karticami, ne da bi pogledal, za katero kartico gre, če nima žetona z uro.
  • Minevanje časa: Igralec da dve časovni kartici na kupček z odloženimi karticami, ne da bi pogledal, za katero kartico gre, če nima žetona z uro.
  • Nered: Igralec vrne enega od svojih žetonov s predmetom v kovček.
  • Tema: Igralec izpusti krog ALI izgubi en kristalček, če nima žetona z ročno svetilko ali z vžigalicami.
  • Zaklenjena vrata: Igralec izpusti krog ALI izgubi en kristalček, če nima žetona s ključkoma ali z duhico Berto.
  • Trnje: Igralec izpusti krog ALI izgubi en kristalček, če nima žetona s škarjami za živo mejo.
  • Tatovi: Tatovi skušajo ukrasti igralčeve predmete! Igralec naj vrže kocko, in če dobi številko, ki je nižja od vrednosti moči tatu, mora enega svojih žetonov s predmetom vrniti v kovček. Če je številka na kocki enaka ali višja, lahko igralec obdrži vse svoje žetone s predmeti.

b. Nakup predmeta:

  • Nakup predmeta izključuje druga dejanja (igralec ne sme položiti ploščice, premakniti svoje figurice, izvleči kartice ali kupiti kartice z rastlino). Vsak predmet stane dva poljubna kristalčka, igralec pa lahko kupljeni predmet obdrži, dokler ga ne uporabi kot plačilo za kartice z rastlinami ALI dokler mu ga ne ukradejo tatovi.
  • Predmeti igralcu pomagajo premagovati ovire (spreminjajo osnovna pravila), igralec pa jih potrebuje tudi za nakup kartic z rastlinami.

Igralec sme moči teh predmetov uporabljati neomejeno (vse dokler so v njegovi lasti):

  • Škarje za živo mejo: Igralcu pomagajo prečkati živo mejo in trnje, ne da bi pri tem izgubil časovno kartico.
  • Ključka: Potrebna sta za prehajanje skozi zaprta vrata, ne da bi igralec pri tem izgubil časovno kartico.
  • Duhica Berta: Igralcu omogoča prehajanje skozi zidove, zaprta vrata in kamnite ograje.
  • Ura: Igralec ne izgubi časovnih kartic, kadar dobi kartico za luknjo ali minevanje časa.

Te predmete je mogoče uporabiti le enkrat, vendar jih igralec lahko obdrži, dokler jih ne uporabi za plačilo ALI dokler mu jih ne ukradejo tatovi:

  • Podvojitvena očala: Igralec lahko izbere dva kristalčka na eni poljubni ploščici (kjer pristane njegova figurica).
  • Povečevalno steklo: Igralec izbere kartico iz svojega kupčka z odloženimi karticami in jo vnovič uporabi (enkrat).
  • Krede in Zakladi: Igralec zamenja dva poljubna kristalčka iz svoje zbirke s kristalčkoma v barvi, ki jo/ju potrebuje.
  • Ročna svetilka: Igralec zamenja dve že položeni ploščici.
  • Vžigalice: Igralec naredi dva dodatna koraka! To dejanje ne stane časovnih kartic, četudi igralec prečka ovire.

Konec igre

Ko obema igralcema zmanjka časovnih kartic, se igra konča. Igralec, ki v tem trenutku stoji v Edovi sobi, lahko brezplačno izbere kartico z rastlino. Zmaga igralec, ki ima največ kartic z rastlinami. Igro izgubita oba igralca, če jima časovnih kartic zmanjka pred razkritjem Edove sobe.

Kaj je čar te igre?

Ta družabna igra ima prav čudovito zgodbo z vrhunskimi ilustracijami magičnih rastlin in predmetov. Z vsakim odkritjem nove sobe v Edovi hiši nas vedno bolj pritegne nočna pustolovščina dveh prijateljev: Eda in njegovega volka.

Založnik

Leto

2022

Pravila

Slovenska

Jezik

Neodvisna od jezika

Število igralcev

Čas igranja

30 min

Priporočena starost

9 +

Zahtevnost

Lažje igre

Opozorilo

Igrača ni primerna za otroke mlajše od 3. let, saj zaradi majhnih delčkov, ki jih lahko zaužijejo, predstavlja nevarnost zadušitve.

Oblike plačil

V spletni trgovini TojeTo lahko plačate na sledeče načine:

  • po povzetju s plačilom ob dostavi paketa, oziroma ob prevzemu naročila v trgovini
  • po predračunu z nakazilom na bančni račun podjetja Igriv d.o.o. (predračun prejmete po oddaji naročila)
  • s kreditno kartico preko kartičnega sistema Braintree, ki skrbi za varnost in zasebnost transakcij
  • s Paypal računom preko njihovega vmesnika, ki skrbi za varnost in zasebnost transakcij

Dostava

Dostava v Slovenijo znaša 3,90€. V primeru naročila nad 80€ je dostava brezplačna.

Osebni prevzem

Omogočamo tudi brezplačen osebni prevzem v trgovini TojeTo na Gallusovem nabrežju 29 v Ljubljani.

Odpiralni čas trgovine

Pon – Pet 10:00 – 19:30
Sobota 10:00 – 14:00
Nedelje in prazniki Po občutku