Zelo razburljiva igra, ki poveže igralce in zahteva, da resnično sodelujejo za zmago. V skrivnostni knjižnici je bila shranjena zbirka nadvse posebnih knjig. Te knjige so bralce tako zelo posrkale vase, da so postali liki v zgodbi in se podali na RESNIČNE pustolovščine. V zameno za pičlo članarino v knjižnici so lahko urili zmaje, iskali zaklade ali pluli po Nilu. Nekega dne se je pojavil izumitelj, ki ni bil prav navdušen bralec, a si je prav tako želel izkusiti pustolovščine, skrite v knjigah. A gospod Zlobni ni imel dovolj domišljije, da bi mu uspelo priti v ta pustolovski svet. Zato je iznašel projekcijsko bodalo, ki ga je zabodel v knjigo, in si tako skušal predvajati zgodbo. S tem je povzročil strašno razdejanje. V poškodovanih knjigah so se niti zgodb pretrgale, pustolovci pa so zdaj ujeti v njih in se ne morejo vrniti v resničnost …
Tip igre
Sodelovalna družabna igra za 2 – 4 igralce od osmega leta naprej. Trajanje igre: približno 45 minut.
Cilj igre
Vaša naloga je zbrati vse dele uničenih knjig in osvoboditi pustolovce, ujete v knjigah. Onesposobiti morate projekcijska bodala, ki jih gospod Zlobni aktivira enega za drugim. Le tako lahko rešite stavbo, preden jo uničujoče čarobne moči popolnoma zrušijo. Naloga je uspešno opravljena le, če se vsi nepoškodovani vrnete v svoj štab. Vsak član vaše ekipe ima poseben dar, ki vam lahko med igro pride prav. Če te darove spretno uporabite in dobro sodelujete, boste nalogo uspešno opravili!
Kako poteka igra?
Igralec, ki ima najbolj koristen dar za začetno situacijo, prične z igro. Drugi igralci mu sledijo po igralni plošči v smeri urnega kazalca.
Vsi igralci, ko pridejo na vrsto, lahko:
- izvedejo tri dejanja,
- povlečejo 2 kartici za pustolovščino,
- vlečejo kartice z zemljevidom glede na trenutni položaj gospoda Zlobnega.
Dejanja: Ko ste na vrsti, lahko izvedete do tri dejanja od naslednjih dejanj:
- Premaknite se po knjižnici.
- Onesposobite projekcijsko bodalo.
- Date nekomu knjižno kartico.
- Osvobodite bralca.
- Uporabite svoj posebni dar.
Posebni darovi likov:
-
- Janka je gospodarica Svetlobolomilca. Ta popolnoma onesposobi projekcijsko bodalo.
- Emmin posebni dar je, da ji ni treba biti v isti sobi kot igralec, kateremu želi dati, oziroma od katerega želi pridobiti knjižno kartico..
- Mischa je čarovnik s papirjem. Med igro lahko ima dodatno kartico.
- Emil je mojster branja zemljevidov in pozna vse skrivne hodnike.
Vlečenje kartic
a. Vlečenje kartic s pustolovščinami:
Ko izvedete svoja dejanja, s kupčka povlecite dve kartici s pustolovščinami in ju položite poleg svojih drugih, navzgor obrnjenih kartic s pustolovščinami. Kartice s pustolovščinami so lahko različne:
- Knjižne kartice: Vsako knjigo sestavljajo štirje razstavljeni koščki enake barve. En sam igralec jih mora zbrati in tako osvoboditi bralca, ujetega v knjigi.
- Kartice za pomoč:
-
- Kartica s skrivnim hodnikom (Secret Corridor) bo enemu ali več igralcem, ki so v isti sobi, pomagala priti v katero koli drugo sobo v knjižnici.
- Kartica Svetlobolomilca (The Light Breaker) lahko onesposobi projekcijsko bodalo v kateri koli sobi v knjižnici. Ko uporabite to kartico, lahko odstranite eno bodalo z igralne plošče.
- Kartica z letalcema (Flight Card) katerima koli igralcema omogoča, da si izmenjata do dve kartici.
3. Neugodne kartice:
- Če ste izvlekli kartico gospoda Zlobnega (Mr. Mean), ga morate pomakniti za eno polje na galeriji v nasprotni smeri urnega kazalca. To ga bo strašansko razbesnelo.
- Če izvlečete kartico vrtinca (Whirlwind), se bo dogajanje še dodatno zapletlo.
b. Vlečenje kartic z zemljevidom:
Gospod Zlobni kar po vrsti sproža projekcijska bodala v knjižnici. Ta se zabodejo v knjige in razdejanje se prične. Če jih ne zaustavite pravočasno, bo cel prostor uničen. Izberite toliko kartic (eno za drugo) z vrha kupčka kartic z zemljevidi, kolikor kaže polje, na katerem trenutno stoji gospod Zlobni. Projekcijsko bodalo postavite v sobo na igralni plošči, ki jo prikazuje kartica, nato pa kartico položite na kupček z odloženimi karticami z zemljevidi. Če zemljevid kaže sobo, v kateri je že eno bodalo (ki ga še niste uspeli onesposobiti), se ta soba poruši.
Konec igre
Če uspešno osvobodite vse bralce iz štirih knjig in se vsi vrnete v štab, lahko knjižnico zapustite skozi skrivna vrata za knjižnimi policami. Zmagali ste!
Žal pa se je vaša pustolovščina končala neuspešno, če:
- kateri koli od igralcev obtiči v ruševinah,
- če se poruši katera koli od sob, v kateri je knjiga,
- če se ne morete vsi vrniti v štab, ker vas ovirajo ruševine,
- če se štab poruši – v tem primeru ne morete zapustiti knjižnice.
Kaj je čar te igre?
Je zahtevnejša sodelovalna družabna igra, ki z napredovanjem v igri postaja bolj in bolj zapletena (ko se gospod Zlobni premika po galeriji). Zelo razburljiva igra, ki poveže igralce in zahteva, da resnično sodelujejo za zmago.